22 Ekim 2010 Cuma

Annemi Öldürdüm!

Kültür-sanattan, içerikten bahsetmişken oldukça yaygın ve farklı kesimlere kendi çapında hitap edebilen 7. sanat ile ilgili kendi seçimlerimizi paylaşmadan olmaz sanırım. Esasında burası kitap ya da sinema eleştirilerimi yapacağım bir blogtan ziyade adım adım ilerleyişimin bir kaydı olarak gözlerinizin önüne serecek bir günlük.

İzledim… Henüz yeni yetme bir Fransız’ın –ki kendisi Xavier Dolan olur- bir filmi hem yazıp, hem oynayıp hem de yöneterek ilginç bir öykü, durgun bir drama yaratmasını ve bir de üzerine birçok ödüle layık görülmesini. Kıskandım gibi ama övdüm şu an yaptığım gibi.

Filmin konusu hakkında ayrıntılı bir şeyler yazmak istemiyorum. Filmde genç bir çocuğun annesini öldürmesi üzerine bir öykü de aramanızı istemem. Ama kişilerin istekleri, zorunlulukları, kalıpları ve başkaldırışlarının ardında yatan sıcaklığı hissedebilmeniz için izlediğim bu filmi burada sizlere kısaca anlatmak istedim.


… Ve filmden kareler de burada

Ha! Unutmadan! "AŞK" aldığı övgüleri hak ediyor! Bitince öveceğim :)



Benzer konular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...