19 Kasım 2010 Cuma

DİKKAT! DİKKAT!


Evet, bugün çok önemli bir konuya değinme zamanı geldi. Sizlere itiraflarım da olacak. İşimde yaptığım çok küçük bir aptallıktan kaynaklı olarak kafaya dank etme düşüncelerini bizzat yaşadım. “Hayatı ertelemiyoruz” diye bu blogdaki paylaşımlarımızda çıktığımız yolda fark ettim ki yaptığım küçük şeyler dışında sadece yazmak. “Hayır” diyebilmenin önemini kavrayabilmiş değilim; daha da önemlisi dikkatimi toplayabilmiş değilim. Yani sil baştan yazdıklarımızı karalıyoruz ve en başa dönüyoruz. Ancak bu kez öncekinden farklı madem evrimleşme konusunda sıkıntılarımız var, kendi bünyemde devrim yapmaya karar veriyorum:

- Sigara içilmeyecek.
- Fal bakılmayacak.
- Borçlar tüketilinceye kadar lüks tüketime son verilecek.
- Yeni insanlarla seksuel ya da diğer ilişki arayışları çevresinde tanışılmayacak.
-  Bir an evvel çalışma planı oluşturulacak ve çalışılacak.

Anlık yapılabilecek işler dışındaki ödevlerim konusunda kendime 3 gün süre tanıyorum.

Geçen zaman diliminde dikkatsizliğimle ilgili olarak burada yazılarımı okuyan az ya da çok herkesten özür diliyorum.

22 Kasım Pazartesi görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...