9 Mayıs 2011 Pazartesi

aldatıldım; hem de bir erkekle!


Ayşe Özyılmazel kimdir, necidir, neler yapar, köşe yazarı mıdır, şarkıcı mıdır pek bilmiyorum açıkçası. Ama dikkatimi çekme noktası geçtiğimiz ay “Bir erkekle aldatıldım” röportajının magazin basını tarafından geniş yer bulması olacak ki benim de gözüme böyle de biri varmış şeklinde çarptı kendileri.

Önce özetleyelim, ne demiş kendileri:

- Daha önce aldatıldınız mı?
Kadınlarla da aldatıldım, erkeklerle de. Olaylı bir geçmişim olduğundan böyleyim. Üstelik ben yakaladım. Benim fiyaskolarım dünya çapındadır. Kadınla mı erkekle mi aldatılmak daha beterdi dersen ikisi de aynıydı.

- Bir erkekle aldatılmak sizin kadınlığınızdan şüphe etmenize yol açtı mı?
Biz o ilişkide iki kadınmışız ben fark edemedim. Kadınla erkekle aldatılmanın bir farkı yok benim için. Mühim olan aldatması.

Nurbanu GÜNEY ELBİR – Akşam

Esasında “farkı yok” diye basit bir biçimde ve bana sorarsanız kimseyi rencide edici-yargılayıcı bir şekil içermeden durumunu belirtmiş ancak devamında kurduğu cümle hangi manzarayla ilintili olsa da az önceki değerlendirmemin tam tersi bir yoruma neden oluyor: Biz o ilişkide iki kadınmışız ben fark edemedim.

Öncelikle kendisinin yakalama biçimine ya da kendisine istinaden herhangi bir yorumda bulunmak istemiyorum ancak az ya da çok basında yer alan biri için kurulan cümlelere dikkat etmek gerekir. Kendisine ve kendisi özelinde buradan herkese “Eşcinsellik bir moda mı?” yazısına göz atmalarını öneriyorum. Burada da bazılarına bilmedikleri üzere aktardığım şey gay erkeklerin hayatlarına kendi hemcinslerinden hoşlanacak biçimde erkek olarak devam ettiklerinin unutulmamasıdır.

Ve bence bu konuda en güzel yorumu aşağıda yapılan alıntıda bulmak mümkün. Mehtap Hanım’ı tebrik etmeden geçemiyorum :)

“Fıstık gibi kadını hazmedemem, yağız delikanlıyla aldatılmayı tercih ederim”
Hürriyet Gazetesi Aile Yazarı MEHTAP EREL:

Ben illa ki aldatılma haliyle karşı karşıya kalacaksam, bunun bir erkekle olmasını tercih edenlerdenim. En azından adam beni aldatmıştır ve ben o noktada “adamın meselesi kadınlarla değilmiş, bir erkeğin yiğit yağız delikanlı arayışını elbette ben karşılayamam” diyerek teselli bulabilirim. Her normal kadın gibi, boylu poslu fıstık gibi bir hatunun karşıma getirilip; “Sen değil o” denmesini hazmetmek zor olur ki zannediyorum o noktada da “zeki kadın istemiyor demek ki, istese benden vazgeçmezdi” diye çamura yatabilirim. Benim bu hususta durum tavrım bu olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...