2 Mayıs 2011 Pazartesi

dumur durumlar!

Aşağıdaki yazı bir msn konuşmasından ibaret. İbretlik bir dumur durumu... 1. Kişi ben oluyorum, diğeri de dumurumuzu yaratan 2. Kişi.

2. Kişi:
yer var dersin
yüz aç dersin açarım ve gelirim
1. Kişi:
bak
senle yatmak gibi bi derdim yok benim
2. Kişi:
benım var ama
Ben SENINLE yatmak ıstıyorum
çok ıstıyorum
1. Kişi:
eğer bi stratejisi olsaydı hikayemizin
isteyen kişinin belli bi çaba sarfetmesi gerekirdi
2. Kişi:
evet bugun sarfedıyorum işte
1. Kişi:
sağladıgı faydalar ve karsısında istedikleri ile ilgili bazı yorumlar için sana bazı önerilerim olabilir
benim seni görmem lazım ki
arzulayıp arzulamayacagıma karar vereyim
2. Kişi:
bununda ciddiyete  dayanması gerekıor heraldde
herkese yuz acamam
1. Kişi:
ok
2. Kişi:
neden anlamıosun
1. Kişi:
çok yatmak istedigin kişi için "herkes" etiketini kullanıyorsan
ya herkesle yatıyorsundur
ya çok yatmak istemiyorsundur
ya da
çok yatmak istedigin kişilerin fazlaca bi değeri yoktur
2. Kişi:
evet yer vbb.... yok ve benım yatıp yatmayacağımın ne zaman belli olmadığı biri benım için Herkes
ben herkesle yatmıyorum
bunu bilerek konuşursan sevınırım
1. Kişi:
söylemlerini buna göre seç o zaman
anlatamadım sanırım
2. Kişi:
bak kısaca
bugun musaitim beğenirsem gelebılırsın dediğin anda
msn de cam açıcam ve gelı2. Kişi ok
1. Kişi:
peki
uygun oldugum bi gün
eger arzuladıgım biri yoksa
canım sıkılıyorsa
aklıma gelirsen ve online isen
söylediğini yaparım
2. Kişi:
ben  SENI beğendım umarım çok çok umarımki sende benı beğenırsın
bak işte bu yüzden ben senınle olmam
benı önemsemelısın
1. Kişi:

2. Kişi:
herkesle olmamalısın
ve onlıne olmak için
yoğun çaba harcamalısın
1. Kişi:
peki

sarhos musun sen
2. Kişi:
hayır değilim
sen?
1. Kişi:
değilim de
sen sarhoslar gibi konusuyorsun
ne dediğini pek tartmadan
2. Kişi:
çok iyi tartıyorum
sor açıklayayım
ıstersen
1. Kişi:
tamam
2. Kişi:
ama bence sen benı anladın
1. Kişi:
sorayım
ben  SENI beğendım umarım çok çok umarımki sende benı beğenırsın
 bak işte bu yüzden ben senınle olmam
 benı önemsemelısın
1. Kişi:
 
2. Kişi:
 herkesle olmamalısın
 ve onlıne olmak için
 yoğun çaba harcamalısı
buradaki mantık silsilesini
bana izah eder misin
2. Kişi:
evet
sen bana dedinki
arzuladığım kımse yoksa
1. Herkesle görüşüp arzu edebilen biri bana kesinlikle sadık kalmaz
ama olsun: Ben zaten sex arıyorum ama yinede nezaketen bunu bana söylememelisin
2. si sex yapmak istiyorum müsait olunca beni çağır geleyim deyip fahişe yerine koyulmaya razı olmuş birine becerikli bir sex partneri olarak
ok
hemen yarın onlıne olucam gel senı becereyım diyebilirsin
nasıl olacak dersende : Senı isteyen biri için onlıne ollmak yer ayarlamak vb... erkekliğin yoğun çaba  sarfettirmesi gerekn vazgeçilmez şartlarından biri olduğunu bilmelisin
ok
?
1. Kişi:
bi şey diyemiyorum
şaşkınım
2. Kişi:
bencede ol zaten
1. Kişi:
hala söylediklerinde bi mantık bulamadım
ben seni istemiyorum
sen istiyorsun
istemediğim biri için çaba harcayacagım
öyle mi
2. Kişi:
istemiyormusun
1. Kişi:
istemem için bi neden göster mesela
2. Kişi:
ok
bunu ben değil
sen zaten dürtülerinle
görmek isteyeceksın
zorla yüzümü yada kıçımı yada başımı
açarak
senın benı ıstemenı sağlamak bana göre değil
aletın kalkıp yana döne
...tttt aradığında
ne yapıorsun
bana onu söyle
o zaman
1. Kişi:
31
2. Kişi:
başka

neden 31 ? reel ıstemıormusun hıç
1. Kişi:
bak
eger yatmak istersem yatarım
yüzlerce insan var
2. Kişi:
ok
canım yatarsın
bişey demedım
senı ısteyen bırıyle yatamazsın
bunu zevkını alamazsın
1. Kişi:
beni isteyen biriyle yatamam mı
o nedemek
2. Kişi:
evet
hayvanı duygularla yatıp kalkarsın halbukı ben sana tutkuyla sex vaadedıyorum
aletını emısım bıle emın ol çok farklı olur
çünkü
seni
istiyorum
diğeri
ihtiyaç gideriyor
1. Kişi:
ben seni hala istemiyorum
2. Kişi:
ok
canım canın sağolsun
1. Kişi:
peki
yüz açalım istersen
isteklerimiz karsılıklı olsun
2. Kişi:
hahaha yerın olunca evet
açalım
1. Kişi:
tamam
iyi geceler o halde sana

2. Kişi:
sanada
silmezsın dımı msn den
1. Kişi:
siliyorum
2. Kişi:
aferın sana
1. Kişi:
saol

2 yorum:

  1. Bazı insanlar belli bi zeka,kültür,bilinç limitin üstüne çıkmıyor, çıkamıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...