2 Mayıs 2011 Pazartesi

seks orucu!

Bazen bir şey olur, tepenizde bir lamba yandığını hissedersiniz. Bir fikir gelir size havadan sudan. Bir film izler, özenir ve yapmak ister ve belki de yaparsınız.

Az önce 40 Days & 40 Nights’ı (Türkçe’ye Elim Belim Bağlı olarak çevrilmiş) izledim. Filmin konusu hakkında buraya şöyle bir göz atabilirsiniz.

Çok fazla sanatsal değeri olmasa da insanı belli bir düşünceye sevk etmesi, aralarda ince nüanslar vermesi nedeniyle eğlenerek izlenebilecek bir film. Tamam, romantik komedi türünde bir film ancak çok fazla ince esprileri ben göremedim. Ancak seks ve hissiyat konusunda belli bir fedakarlık ve sabrı gösterebilmek için fikir vermesi özelliği ile sizin de dikkatinizi çekecektir.

Az önce bir film izledim. Bir fikir geldi, özendim ve yapmak istiyorum. 

Az önce bir film izledim. Bir fikir geldi, özendim ve yapmak istiyorum.

Bugüne kadar çok fazla zaman, para ve enerji harcadığım şeylere istinaden 40 gün boyunca;

  1. Seks, seksle ilgili şeyler (öpüşmek, sarılmak vs), mastürbasyon yok
  2. İnternet üzerinde gayler için çöpçatanlık yapan sitelere girmek yok
  3. Bu bloga gaylik ve seksüellik içeren konularda yazmak yok
  4. Sigara içmek yok
  5. Alkol almak yok

10 Haziran gibi görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...