4 Temmuz 2011 Pazartesi

Dark-Room’lu Cheeky Club


NOT: Mekan eski Ekoo Club'ın yerinde hizmet vermeye başlamıştır. Yeni adresi burada yer almaktadır.

İstanbul’daki gay mekan sayısı sandığımdan daha fazla. Sağda solda, tercihlere göre değişen konseptlerde irili ufaklı bir çok mekan var. İşte bunlardan bir tanesi geçen yıl bir kez gittiğim, beğendiğim, dark-room’una girmediğim Cheeky Club’tan bahsedeceğim. Üstelik bu kez dark-room ziyaretimi de yaptım. :s

Mekan İstiklal’de yeni açılan Demirören AVM’nin arka tarafında kalmakta. Hüseyin Ağa Mh. Küçükbayram Sk. No:1/A diye adresini sizlerle paylaşabilirim. Girişte 20 TL ücret alınmakta ancak ilk içki bedava.

Genel olarak after party konsepti yaşamakta. Yani cumartesi gecesi bile saat 1’de, 2’de giderseniz ancak çekirdek çitlersiniz. En az 3.30’u geçmeli saat ki sabahın 7’sine kadar eğlence devam etmekte.

Mekan küçük bir mekan ama havalandırması nispeten iyi. Size havalandırma açısından yalnızca yoğun kalabalık bir miktar sıkıntı yaratabilir. Onu da dert etmezsiniz bence.

Dj performansı oldukça başarılı. Seçilen şarkılar, aralardaki bağlantılar çok beğendim :) Kendisini buradan tebrik ediyorum.

İçkiler güzel, servis elemanlarının duruşu hoş. Çok abartı bir samimiyet yok ancak soğuk bir duruş da sergilenmemekte. Dark room ile ilgili bir bölüm hariç tabi, buna aşağıda değineceğim.

Lavabosu da mekan gibi küçük, tek seferde tek kişi girebiliyor. Önünde oturan sevimli teyzeye gösterdiği özen ve saygıdan dolayı teşekkür ediyoruz, bahşiş bırakmayı unutmayın. Sohbet de edebilirsiniz fırsat olursa :)

Gelelim dark room’a, nam-ı diğer karanlık oda. Küçük, çok az loş bir aydınlatmaya sahip, içerisi havasız ve ten kokusuna ter kokusu karışmış. İnsanların yaptıkları şeylerin sınırları biraz fazla, oral sexe kadar gittiğine (hem de bolca ve hemen her köşede) şahit oldum. Belli aralıklarla garson geliyor ve içeriyi daha fazla aydınlatacak lambayı yakıyor, odanın biraz boşaltılmasını istiyor. Bunun nedeni çok havasız ve insanların sınırları zorlayıcı davranış biçimleri olabilir diye düşünebilirsiniz. Ya da içki satışı azalan yönetimin bunu arttırmak üzere insanları dürtmesi de :)

Gidin görün, eğlenin, sınırlarınızı zorlayın.

24 yorum:

  1. cheeky bu aralar popüleritesini kaybetti Darkroom diye bişey yok artık, onu merak edip gitmek isteyenlere önerim gitmeye değmez.

    YanıtlaSil
  2. esasında blogu güncel tutacak şeyler sizlerin yorumları olacaktır her ne kadar zaman zaman güncellemeye çalışsam da.

    teşekkürler "adsız" yorumun için. yalnız yorumlarımız biraz daha ayrıntılı olursa sanırım daha faydalı olacaktır. saygılar.

    YanıtlaSil
  3. yerini bulamıyoruuuuummmmm yada crossdreeser olarak gidebiliceğim biryer arıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya cd olarak girebilirsin sanırım çünkü içeride travesti ve translar da oluyor. yerini de basitçe tarif etmek gerekirse Demirören AVM ile cami arasında kalan sokaktan gir, ilk sola dön. biraz ileride, solda.

      Sil
  4. mekanda dark room war die gidecek arkdaşlara bir uyarı:
    böyle bi beklentiniz warsa sakın gitmeyin. mekanda dark room diye bişey yok aldatmaca resmen. 30 Tl de giriş ücreti alıyolar, yazık walla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani dark-room'dan kastımız tamamen karanlık içinde olan bir odaysa, Cheeky'deki öyle değil, evet. Zaten onlar da ismini red-room olarak adlandırıyor bildiğim kadarıyla. Kırmızı loş ışık altında hizmet veriyor bu oda. Giriş ücreti 30 TL olmuş, bu güncellemeyi de sayende hatırlatalım :)

      Teşekkürler yorumun için.

      Sil
  5. üşenmedim okudum hepsini gerçi boşa okudum benim gay bara gittim dün dünyada bişeyler değişmiş olacaktır =) eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Dark room enson gittigimde hala duruyordu yukarida eski bir yorum gordum dedikleri gibi after party biryer eglendim ben cheeky ama 30 lira simdi girisi onuda belirteyim gidin eglenin gencler :)

    YanıtlaSil
  7. Giriş 35 TL olmuş yuh ya. Değmez berbat bir mekan zaten.

    YanıtlaSil
  8. hafta içi giriş ücreti almıyorlar ve eğer darkroom için gidecekseniz kesinlikle hafta içi gitmeyin. Enerji içecekli bi votkayla bi kase kuruyemişe 25 lira verdiğimle kaldım.

    YanıtlaSil
  9. Bir mekanın farklı zamanlarda nasıl değişikliklere uğradığını takip etmem zor. Yorumlarınız (her zaman dediğim gibi) çok değerli. Tekrar teşekkür ediyor ve diğer yazılara da yorumlarınızı bekliyorum efenim :)

    YanıtlaSil
  10. Vestiyer ücreti 5 tl yi peşin alıyorlar. bu uygulamayı ilk kez burada gördüm ayıp ya. çıkışta bir iki kişinin cebinde parası kalmamış olabilir onlardan vestiyer ücreti almazsanız batmazsınız merak etmeyin. Bu kadar aç gözlü, paragöz bir işletme görmedim şimdiye kadar. Meğer işletmecisi Serkan Karaman ne kadar aç gözlü birisiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tip mekanlarda vestiyer ücreti genellikle girişte alınır diye biliyorum ben. Bir tek Tekyön'de çıkışta ödeniyor ki ordaki vestiyer çilesini de hesaba katmak gerekir. Yarım saati aşkın süre beklemeler oluyor Tekyön'ün vestiyerinde.

      Yorumun için teşekkürler "Adsız" :)

      Sil
  11. İstanbul'da gerçekten bir "dark room" var mı ya? Dark room dediğin insanların açık seçik her naneyi yedikleri yer değil mi? Zira oral dediğin gayet basit kaçıyor bence dark room konseptine.

    YanıtlaSil
  12. Bu clubdeki dark romda her hafta bir kaç hırsızlık meydana geliyor. Sarhoşların cep telefonlarını ve cüzdanlarını çalıyorlar. İşletme clube gelen müşterilerinin canı ve malını korumak zorunda. Bununla ilgili bir önlem almıyorlar. Bir değil iki değil bu hep böyle devam ediyor. İnsanlar clubde fazla içip sarhoş olmaya korkar oldu.

    YanıtlaSil
  13. Hakkaten ya ne kadar çok hırsız var bu barda. Geçen cumartesi gecesi benim arkadaşımın cep telefonu yürüttüler. İşletmeci müşterileri içer alırken biraz seçici davranmalı. Her giriş ücretini vereni içeri almamalı. İçerisi bir sürü serseri tiple dolu

    YanıtlaSil
  14. Yukarıdaki iki yorumda da hırsızlık olaylarından bahsedilmiş. Sanırım bireysel önlemleri almak ve dikkatli olmak gerekiyor şu noktada. Yorumlarınız sayfaya ulaşan ziyaretçilere katkı sağlayacaktır. Teşekkürler Adsızlar :)

    YanıtlaSil
  15. Hafta içi gitmiştim bir kaç sefer, kimseler yok bomboştu. Geçen cuma gecesi gittim yine boştu. Sıkıldım ve içkimi içip15 dakika sonra clubden çıktım. Sadece cumartesileri kalabalık oluyor. O zamanda çok serseri oluyor içeride ve devamlı kavga çıkıyor. Bu clubde bir türlü eğlenmek kısmet olmadı bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada ya da başka bir yerde, farketmez; umarım eğlenebileceğin zamanlar çok geç değildir sevgili Adsız :)

      Sil
    2. Benim de cüzdanım çalmışlardı bu clubda. O gecede cüzdanımda yaklaşık 3000TL vardı. Oturup çocuk gibi ağlamıştım. O günden beri de gitmiyorum bu bara. Ben de böyle çok kötü bir anısı var, soğudum bu clubdan

      Sil
  16. Bir defasında bende burda bir hırsızlık teşebbüsüne rastlamıştım. Hırsızın biri kalabalıkta adamın cebinden cep telefonunu almak üzereyken adam farkına varmış ve kendini geri çekmiş. Hırsızın eli adamın cebine girmiş, fakat kotun cebi dar olunca adam fark etmiş ve geri çekilmiş. Hırsızı garsona gösterdi ve şikayet etti. Garson hırsızla konuştu, hırsız elinin yanlışlıkla adamın cebine değdiğini söyledi. Halbuki müşteri ısrarlı bir şekilde elini cebine soktuğunu söyledi. Müşteriye inanmadılar ve hırsıza hiç bir şey yapmadılar. Böyle olursa hırsızlar bu clubde tabi rahat rahat hırsızlık yapmaya devam ederler. Cumartesi geceleri burdaki yankesicilere bence de dikkat edin.

    YanıtlaSil
  17. Her hafta hırsızlık olaylarının yaşandığını zaten sürekli takılanlar bilir. Güvenlik önlemleri arttırılmalı! Serkan bey buraları okuyorsa lütfen önlemler alsın, biz bu mekanı seviyoruz.

    YanıtlaSil
  18. Ben de buradaki garsonların 15-20 dakikada bir, müşterilerin yanına gelip, ne içersiniz diye sormalarından rahatsızım. Çok ayıp ve rahatsız edici bir durum. Müşterilere zorla içki satmaya çalışıyorlar. Abartıyorlar iyice. Bu konuya dikkat çekmek istedim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...