davetiye

28 Temmuz 2011 Perşembe

Ege’nin eşcinsel incisi: Tattoo Bar

Evet, yaz geldi tatilde boş durmadım. Gezdim, gördüm; sizin için yazmak istedim.

Kuşadası’nda kale içinde yürürseniz Yaba Bar’ı sorduğunuzda size tarif ederler. Yaba Bar’ı karşınızda gördüğünüzde sağdaki sokağa bakarsanız Tattoo’yu görürsünüz. Bara girmekte çekinmeyin, girin :) Girdiğinizde göreceklerinizi bu yazıda size anlatacağım.

Yazıya nasıl başlayacağımı bilemedim. Sanırım DJ’den başlamak benim için en kolayı olacak çünkü DJ hakkında söylenebilecek olumlu şeyler göremiyorum. Yarı tekno yarı arabesk müzikleri ve müzik tercihindeki Kral TV esinlemesi, eğlencenin doruk noktasına çıkmak isteyen misafirleri duraklatabiliyor ve keyif kaçırabiliyor.  Zaten daha sonra arkadaşın esasında barmen olduğunu ve yokluktan DJ seti başında yer aldığını öğrendim ve onun nezninde kendisini geliştirmesi için bütün DJ’lere şunları öneririm: Hafif elektronik şarkılarla başlayın, hareketlenmeye göre şarkıları tekno versiyona sürükleyin, aralara birkaç oryantal (ama bas bas bağıran cinslerden değil) serpiştirin, bitişe yaklaşırken elektroniğe geçip geceyi ağırlaştırarak sonlandırın :) O kadar mekan gezdim bu öneriyi sunmamda sakınca yok sanırım :)


Mekan nispeten geniş bir mekan ancak iç düzenleme biraz izbe; köşe başı rock barlar gibi, pek özen gösterilmemiş. Ama sıcak yaz gecelerinde havalandırma ile uğraşmak yerine tavanın büyük kısmını açık tutmak akıllıca geldi bana. Işıklandırma genel olarak loş ve birkaç ara zaman hariç müzikle uyumsuz. Gerçi müzik de pek uyumlu değil ama sanırım burada gene DJ’ye iş düşüyor.

Hafta içi pek ziyaretçisi yok birkaç bihaber tatilcilerden başka. Ama hafta sonuna yaklaştıkça kalabalıklaşıyor Tattoo. Biz cumartesi gecesindeki halini görmedik ancak almış olduğum duyumlar İzmir ve çevre illerdeki eşcinsel dünyasının hafta sonu Kuşadası’na kaçtığı ve gece eğlencesini burada yaptığına yönelik. Cuma günü de yeterince kalabalıktı.

Mekanın orta nitelikli hali tuvalet kısmına da yansımış durumda. 3 kabin pek de temiz değil ancak tuvalette bekleyen bıyıkları yeni terlemiş arkadaşımızın sevecen muhabbeti 7 yıldızlı. Kendisine bahşiş bırakmayı unutmayın ki girişimci ruhuna destek olasınız. Sohbet etmeyi de unutmayın, samimiyetinden endişe duymazsınız.

Servis ve gece boyu devam eden mısır ikramı da yukarıda anlattıklarım gibi orta seviyede. Mükemmel değil ama berbat da değil. Giriş ücreti alınmamakta. Ama hafta sonları parti yapılıyormuş ve belli bir giriş ücreti olabiliyormuş. İçkiler de fena değil, çekinmeden içebilirsiniz. Önceden demlendiyseniz sarhoş olabilirsiniz. :) Serviste görev alan arkadaşların samimi davranışları size içkinizi şekillendirme olanağı da veriyor. Ama onların görevini zorlaştırmayın siz gene de.

Son olarak hafta içi mekana gelenler genelde CD ya da travesti diye tabir edilen kesim. Ancak hafta sonuna yaklaştıkça içerdeki gay (Erkek eşcinsel) oranı artmakta. Cumartesi halini bilmiyorum ama Cuma günü gabyara gittiğimizi anladık :)

Eğer Kuşadası’na tatile gittiyseniz Tattoo Bar’a büyük beklentilere sahip olmadan gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz :)

Benzer konular:

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...