4 Eylül 2011 Pazar

3-Üç (Drei - Three)

Günümüzde kişilerin çoğu henüz iki kişilik bir ilişkiyi başarıyla devam ettiremezken eşcinsel bir birey olarak zaman zaman içinde üç kişiyi barından bir aşk ilişkisinin nasıl olacağı konusunda kafa yormadım değil. Hayat daha keyifli, daha eğlenceli ve cinsel yaşam da çok daha renkli olurdu zannımca. Bu düşüncelerimden dolayı hemen beni bunu yapmaya yönelik bir takım girişimlerde bulunduğumu sanmayın lütfen. Bu sadece bir fikir olarak kafamda yer bulan bir bilinmez.

Ben ara sıra bu konuda düşünürken Tom Tykwer –ki kendisi Alman film yönetmeni, senarist ve besteci olmakta- Sophie Rois, Sebastian Schipper, Devid Striesow ve Annedore Kleist kamera karşısına geçirmiş ve 3-Üç (Drei - Three) filmini çekmiş. Yönetmeni Run Lola Run (Koş Lola Koş) ve Perfume: The Story of a Murderer (Koku: Bir Katilin Hikayesi) filmlerinden tanırsınız aslında. 3-Üç (Drei - Three) ülkemizde de vizyona girdi ancak tahmin edeceğiniz üzere çok da fazla ilgi görmedi ve kısa sürede vizyondan kalktı.

Filmin konusu için alıntı yapıyorum:
“Haber sunucusu Hanna ve sanat teknisyeni Simon, 20 yıllık beraberliklerine, çeşitli ilişkiler, çocuk sahibi olma isteği, beraber eve çıkma gibi duyguları sığdırır, ancak artık işler yolunda gitmez. Ta ki ikisi de birbirlerinden habersiz aynı erkeğe aşık olana kadar.”
(Hurriyet.com.tr)

Aşağıdaki fragmanda göreceğiniz giriş repliği benim oldukça ilgimi çekmiş ve filmin konusu bir tarafa sadece bu replik için izlemeye karar vermiştim. Alışılagelmiş ilişkilerin dışında farklı bir hikaye anlatması nedeniyle izlemenizi tavsiye ediyorum elbette. Başlangıçta biraz durağan ilerlese de sabredip olacakları görmeniz gerekir :) Özellikle karı-koca aynı erkekle birlikte oldukları ile ilgili karşılaşma sandığınızdan biraz daha dikkat çekici, söylemedi demeyin.

Filmin fragmanının özellikle altyazılı olmasını istediğim ve buraya ekleyebileceğim bir versiyon arayıp da bulamadığım için bu sayfada yok. Ama aşağıdaki linke tıklayarak film fragmanını izleyebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...