14 Eylül 2012 Cuma

Weekend

Bazen bir film izlersiniz. O film o kadar yavaştır ki siz ara sıra sıkılabilirsiniz. Öylesine durağan bir film gibi gelir ki size, bazen uyuklamayı tercih edersiniz. Belki de izlemekten vazgeçersiniz.

İşte tam da burada başlıkta bahsi geçen film devreye giriyor: Weekend

Weekend aslında birçoğumuzun bir dönem yaşadıkları gibi bir film. Bir akşam öylesine sıkılırsınız, bir bara gidersiniz, birini görürsünüz, onu öpersiniz ve belki de aşık olursunuz. Sonra mı? Sonrasını filmi izlediğinizde rahatlıkla görebilirsiniz.

Ama bu film o kadar sade ve durağan işlemiş ki o bizim basit sandığımız ve yaşanmışlıkları içeren hikayemizi, siz izlerken küçük küçük dokunuyor ve siz ürperiyorsunuz.

Sonra mı? Sonrasını filmi izlediğinizde rahatlıkla görebilirsiniz. İşte fragmanı…

6 yorum:

  1. Muhteşem bi film daha önce izlemiştim. Her saniyenin aslında anlamlı rastlantılarla dolu olduğunun farkına vardım.

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi tarif etmek için çok hoş bir cümle kurmuşsun Chuckmak, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. hemen izliyorum... yorumumu ondan sonra yapayım ;)


    bir de bundan sonraki yorumumu yaparken kelimeleri doğrulamak istemiyorum.. O yüzden lütfen ayarlardan yorum ayarlarına girip kelime doğrulama şeysini kapat kuzum, ne oluuuur :)

    YanıtlaSil
  4. :) yorumunu bekliyoruz (otomatik bir ayar olan "şey", tavsiyenle değiştirildi.

    YanıtlaSil
  5. Efenim film tavsiyeniz üzere izlenmiştir...
    Veee çok beğenilmiştir. Hayatın hiçbir genellemeyi kaldıramayacağını bir kez daha şahit oldum, insan bir haftasonunda hayatının aşkını bulup kaybedebilir miş?

    Fİlmin yönetmenine bin kez daha hayran kaldım, o sahneler, kareler, müzikler.. Allah'ım olağan üstüydü.. Çok ama çok sevildi.. Sevigilinizin elinden tutarak izlemek üzere, sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  6. hummm :) bak işte buna çok sevindim :) ve son olarak haklısın: bu tip filmler sevgilisiz izlenmemeli :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...