15 Şubat 2013 Cuma

MİM: O Gay, Ben de!


Zaman zaman karşılaştığım ama merak edip araştırmadığım bir konu başıma gelince bu zincire dahil olmak gerektiğini düşündüm. “O Gay Ben de” çekinmeden beni MİMlemiş, sağolsun. Ben de “bu MİM ne ola ki?” sorumla ve Google’ın yardımlarıyla kendisine literatüre uygun biçimde yanıt vermek istedim. Söylediğine göre ilkler unutulmazmış. :)

Buyurun buradan devam edelim ve sorulara verdiğim yanıtlara dilerseniz bir göz gezdirin. Elimden geldiğince samimi davranmaya çalıştım.

1. Blog yazmaya neden başladınız?

“Özetlemek gerekirse bir tırtılın aynada baktığı mutsuz yüz ifadesinden yola çıkarak kendi kozasında kelebeğe dönüşürken aldığı notları okumak isterseniz...”

İlk blog yazmaya karar verdiğimde yazdığım kısa bir yazıda bu sorunun yanıtını vermeye çalışmışım esasında. Orada yazılanlardan bir cümle yukarıda sizinle paylaştığım. Sonra, yıllar geçtikçe en iyi bildiğim şeylerden birinin eşcinsel yaşam olduğunu ve bununla ilgili bazı deneyimleri (mekanlar ya da eşcinsellikle özdeşleşmiş diğer konular) paylaşmanın keyifli olacağını düşündüm ve sonuçları daha iyi oldu.

Google vb üzerinden arama yaparak bloga ulaşan kişilerin eşcinselliğe daha farklı bir açıdan bakabilmelerini sağlamaya çalışıyorum kendi çapımda. Kendisini yeni keşfeden birisinin arkadaş ortamından öğrenebileceği bazı şeyleri ona blog üzerinden anlatmak, bir nevi görünmeyen bir arkadaşlık bağının oluşması da hoşuma giden tarafları.

Temelinde ayrı ayrı eşcinsel bireyler olarak bireysel mutluluktan tümümüzün mutluluğuna/huzuruna katkıda bulunma niteliğini de söylemem gerekir.

2. Adını seviyor musunuz? Sevmiyorsanız ne olsun isterdiniz?

İsmimi seviyorum evet. Küçükken bir harf farklı olmasını isterdim nedense, esasında tek bir ses farkını o kadar önemli bulmuyorum şu anda :) Burada eklenmesi gereken bir dipnot: Soyadımı daha çok seviyorum :)

3. Asla yapmam dediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Bir kadınla evlenmek. İçinde bulunduğumuz toplum nedeniyle maskesiz gezebildiğim alanın çok kısıtlı olduğunu düşünüyorum. Bu maskeleri en mahrem alanım olan evime, yatağıma taşıma düşüncesi beni yoruyor.

Bundan daha önemlisi (her ne kadar bir genç kıza hayallerinin evliliğini gaylerin, heteroseksuellerden daha iyi yaşatabileceğini düşünsem de) bir genç kızın yaşamını tümünden etkileyecek bir yalanı söylemek, ikiyüzlü davranmak ve bencilce hareket etmek gibi geliyor bana.

4. Dünya'da en çok görmek istediğiniz yer neresi?

80 günde devr-i alem yapmak istiyorum ama şu anki şartlarda pek mümkün görülmüyor. Tahran, Paris, Roma sayabileceklerim arasında.

5. Sizi en çok ne mutlu eder?

AŞK :) ve beklenmedik ama güzel sürprizler…

6. Fırsatınız olsa en çok kiminle tanışmak istersiniz?

Daha önceleri tanışmak istediğim biri vardı ve benim için “acı” sayılabilecek bir deneyimle tanıştım kendisiyle (ünlü biri değil :))

7. Hayatta ki amaçlarınıza yavaş yavaş ulaşabildiğinizi düşünüyor musunuz?

Hayatı ertelemeyi sevmesem de sürekli ertelediğimi fark ettim bu blogtan önce. İstediklerimi yavaş yavaş yapıyorum ama ilerlemem gereken yol biraz daha var.

8. Hangi burçsunuz? Burçlara inanır mısınız?

Balık. Astrolojiye inanmaktan öte enerjilere inanıyorum ve burçlar da bunun bir parçası. Ama her yazılan çıkar diye bir şey yok, farkındayım :)

9. Bir arkadaşınız ne yaparsa affetmezsiniz?

Düşüncesizliğe çok kızıyorum ama affedemem diyemem. Çözüme kavuşturulmuş konuların tekrarlaması benim hoşuma gitmez ve tek seferde olmasa da belirli bir süreçte bağı koparabilir.

10. Sıcak havalar mı, yağmurlu havalar mı?

Sıcak havalar… Kartopu oynamaktan bile hoşlanmayan bir yapım var. Kat kat giyinmeyi de sevmiyorum. Sıcak havalarda sahilde, çimenlerde oturmak-yatmak süper olmaz mı?

11. Takıntılı olduğunuz şeyler var mı, varsa neler?

Var sanırım :) ama temizlik ya da simetri gibi şeyler değil. Şudur-budur diye sayamıyorum şimdilik.

Hakkımdaki 11 gerçek varmış bir de :)

- Sexomnia hastalığı var bende. :s Masum bir hastalık :)
- Eski sevgililerimin hepsini ayrı ayrı hala seviyorum; her ne kadar çoğu benle görüşmek istemese de. :s
- Hafızam bazen çok iyi, bazen çok kötüdür. :s Bazen 1 night stand görüşüp sevişip sonradan hatırlamadıklarım oluyor; bazen de öylesine söylenmiş bir cümleyi bile hatırlayabiliyorum.
- Haklı olduğum konularda bile, ses tonumu ve tepkilerimi ayarlayamadığım için haksız konuma düşebiliyorum.
- Aldatıldım mı bilmiyorum ama iki kere o hatayı yapıp aldatım; resmen aptallık ettim.
- Sigarayı bırakmak istiyorum.
- Eleştirmeyi çok sever, eleştirilmekten nefret ederim. :s
- Sanırım gay egosu dedikleri şeyden bende bol miktarda var.
- Bazen çok fazla ve gereksiz konuşuyorum.
- Yukarıda bahsi geçmişti biraz ama yağmurlu, kapalı ve kasvetli havalarda evden dışarıya çıkmamak için elimden geleni yaparım.
- Yeniden dünyaya gelsem, bütün olumsuzluklara rağmen yine gay olmak isterim :)

İtiraf etmem gerekir ki en çok burası beni zorladı :) MİMleme konusunda çok yeni olduğum için sizi birilerine yönlendirmekte de zorlanıyorum, affınıza sığınarak bu zincirin son halkası olmayı tercih ediyorum. 

6 yorum:

  1. vallahi sen anlattın diye mi, yoksa kıştan artık bıktık diye mi sıcak havaları seçesim geldi benim de..

    hastalığın da bir hoşmuş yani :D
    hahah
    ayrıca itiraf etmek bence erdemdir, sevdim itiraflarını..

    YanıtlaSil
  2. wallahi hastalğın dikkat çekici ne desem bilemedim
    geçmiş olsun (gereksiz tedavisi yokmuş henüz)
    Allah kurtarsın ( hapisanemi bu canım bende işte)
    iyi günlerde kullan ( yok bu koyla alakalı değildi bu :) )
    Allah gönlüne göre versin ( yorumsuz:P)
    en iyisi bişey dememek galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu hastalık da Allahtan gelen bi şey, daha beterlerinden korusun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...