10 Mart 2013 Pazar

Güzel Kokan Çocuk


Erkek erkeğe aşkı anlatır mısınız demiştim. O çağrıya verilebilecek en güzel yanıtlardan birini verdi Kaan. Teşekkür ediyorum ve yaptığım ufak düzeltmeler için affına sığınıyorum.


Bir anda girdi hayatıma… Herkesin hayatıma girişi gibiydi. Tek farkı vardı, çok güzel kokuyordu. Allah'ım o ne koku öyle? Bir insan nasıl böyle güzel kokar? Şimdi burnumda hep o koku. O kokuyu yayan teni arıyor ellerim. O kokunun sahibi gözleri arıyor gözlerim.

Bir gece sabaha kadar beraber oturduk. Gece geç saatte tanışmıştık. Duramadık buluştuk. Sadece sohbet ettik. Allah'ım yine o koku! O ten! Burnumda… Gözlerimde yaş. Neden mi? Çünkü şimdi o yok. Sabah aniden çıktı. Bir telefon geldi, o da “Tamam geliyorum” dedi ve gitti. Ben sadece arkasından bakakaldım. “Eğer görüşmek istersen ararsın” dedim.

Telefonu kapattı. "Şimdi gitmem gerek" dedi. Ben de "Hep öyle olur zaten" dedim. Birisinin gitmesi gerekir ve biter o tatlı huzur. Biter tenin tene kavuşmuş olan hazzı, başlar özlem… Birisinin gitmesi gerekir hep. Birisi gitmese olmaz mı? Ne zaman duracak dakikalar? Ne zaman bitmeyecek o koku? Ne zaman ayrılık gelmeyecek?

Sonra ben yine yatağıma girdim. Uyumak mı ne kelime! Sadece onun kokusunu çektim bol bol. Allah'ım bir insanın kokusu böyle kalıcı olur mu? Bir insanla diğer insanın bu kadar ortak noktası olabilir mi? İlk defa karşılaşan iki insan konuştukça birbirine yaklaşabilir mi iki ayrı koltukta oturmalarına rağmen? Arkadaşlarımla sevişmem demişti. Acaba ben onun arkadaşı mıydım? Konuşurken yüzüme bile bakmıyordu. Tamam, benden hoşlanmamıştı. Bir hata edip evime gelmişti. Şimdi kalkıp gidemiyordu. Anlaşılan ben onun tipi değildim.

Sonra sabahın ilk ışıkları kendini gösterdiğinde uyku ağır basmış, koyun koyuna uzanmıştık. Deli gibi öpmek istesem de kendimi çekmiştim. Öpmemiştim. Büyü bozulmasın istedim. Yatarken kokusu iyice içime işledi. Üstüne üstlük "Sen ne kadar güzel kokuyorsun böyle" demez mi? “Haspam; güzel kokan sensin. Ben değilim" dedim.

Sohbet ederken bir an olsun gözlerimin içine bakmadı. Ben hep ona baktım. Ne kadar yakışıklıydı öyle. Bir kere bana bakmadı, sürekli gözlerini kaçırmak zorunda hissetti kendini. Neden kaçırır insan bu kadar gözlerini. Bir an bana baksa, hazır ona bakan gözlerime yakalanıp kalmaktan mı korktu ki? Bilemedim ama bir kez olsun bakmadı.

Hala burnumda o koku. Allah'ım bir insan nasıl böyle güzel kokar? Ben belki onu değil, kokusunu sevmiştim. Bilemiyorum. O kokuyu yine hissedebilmek için onu bulmalıyım, bunu biliyorum. Yatarken yakın bir şekilde, bir an bana sarıldı. Vücuduna çekti beni. Kilitledi kollarıyla, sanki kaçacakmışım gibi. Öylece yatarken bir an öptü beni. Evet, o beni öptü. Dudaklarıma iki soğuk kuru dudak değdi bir an hissettim. Yumuşacık yanaştı bana. O an karşılık vermeme fırsatım var mıydı sizce?

Öpüştük uzunca bir müddet, çok tatlıydı. Kokusu içime işlemeye devam ediyordu. Bir an koltuk altımı öpmeye başlayınca işte benim aşk kriterim yerine gelmiş oldu. Bir erkek diğerinin koltuk altını öpüyor, kokluyor, yalıyorsa; ehh artık aşıktır. Ama bu benim kriterim, onun olmayabilir. Bence bana aşık maşık da değildi zaten. Sadece o an bunu istemişti belli ki.

Duşa gireceğim. Bedenim o kokuyor. Allah'ım nasıl bir kokudur bu. Mesaj yolladım: "İşin kötüsü ne biliyor musun? Sen kokmuşum ve şimdi duşa girmek istemiyorum." Cevap geldi ben daha duşa girmeden: "Sen şimdi duşa gir, ben akşama uğrayacağım."

Kaan Arer

5 yorum:

  1. Sevdim bu durum hikayesini.. Belki çok kısa, çok detaysız, çok avam, hatta düz bir hikaye; ama taşıdığı umut, yaşam sevinci aşılar gibi, bir aşkın o ilk heyecanlarının okurken hissedilebilmesi beni alıp götürdü.. Klavyene sağlık Kaan..
    Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler tırtılcık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğine sevindim Adsız :) Ben de çok sevdim ve ben de bir kez daha Kaan'a teşekkür ediyorum.

      Bu "tırtılcık" ifadesi hoşuma gitmedi değil :) hahaha

      Sil
  2. Harika olmuş. Ben bunu çerçeveleyip duvara asarım. Bu arada koltuk altı (armpit) fetişistleri olarak buradayız. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası armpit fetişzmi diye bir şey olduğunu bilmiyordum bak.. demek ki ben ondan mışım :D hahahha

      Sil
    2. Romantik bir yazıdan fetişizme bağlamak biraz ayıp oldu sanki :) Ama yine de fazla bilgi göz çıkarmaz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...