8 Eylül 2013 Pazar

Anadolu Yakası’nın friendly mekanı: Cafe Rea


Bazen İstanbul’da bile bir date mekanı bulmakta zorlandığımız oluyor. Öyle ki gay mekanların hemen hepsi Taksim çevresinde konuşlanmış durumda. Özellikle Anadolu Yakası için mekan sıkıntısı daha da fazla. Bu haliyle Anadolu’nun diğer kentlerinden bir farkı yok.

İstanbul’a ilk geldiğim zamanlarda, Kadıköy’de bir kafeye gitmişliğim var ancak nedendir bilmiyorum, ikinci kez gitmek istediğimde mekanın kapalı olduğunu görmüştüm. Lezbiyen bir çiftin işlettiği bu kafenin yerinde yeller esmesi beni üzmüştü.

Bu aralar diğer mekanlara göre daha rahat vakit geçirebildiğim bir kafeye ulaşmış durumdayım: Cafe Rea. Yanlış anlaşılmasın, açık açık eşcinsel mekan değil, ama biraz daha kendiniz gibi hissedebileceğiniz bir yer.


Kadıköy’de. Şifa Hastanesi’nin önünden düz çıkarken, eski görünümlü bir köşk var. Onun köşesinden dönüp dümdüz ilerlediğinizde sağ tarafta görebilirsiniz. Açık adresini “Bahariye Caddesi Hacı Şükrü Sokak No:28/A Kadıköy” diye kopyalayıp yapıştırabilirim sizin için :)


Yazları klasik bir Kadıköy sokağının iki tarafındaki masalarında, kışın da hoş dekorasyonlu mekanın içinde vakit geçirmek keyifli olacaktır. Mevsim itibariyle henüz içeride zaman geçirmedim ama kış geldiğinde bizzat görmediğim ama bahsini duyduğum şömine önünde sıcak şarabımı yudumlamak istiyorum.

Daha ayrıntılı yorumlar için şuraya ve buraya bakabilirsiniz.


İyi eğlenceler :)

2 yorum:

  1. Daha dün bu mekandaydım ama gay friendly bir mekan olduğuna dair bende hiçbir izlenim yaratmadı. Sıradan Kadıköy cafelerinden bir tanesi.
    Zaten aşırı feminen bir gay ya da aşırı maskülen bir lezbiyen olmadıktan sonra hiçbir mekanda homofobik tavırlar yok.
    Önemli olan dşarıdan bakıldığında LGBTİ olduğu belli olan bireylere gerçekten toleranslı olan bir mekan olması ki benim görüşüm burası böyle bir durumu kaldıramaz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...