29 Eylül 2013 Pazar

Öpüşmek güzel şey…


İlk kez biriyle öpüştüğümde 21 yaşındaydım ve o gün ilk kez bir gaybara gitmiştim. Gay barı nasıl keşfettiğim tamamıyla ayrı bir hikaye ki onu buradan açık açık anlatmak istemiyorum. O gece öylece birine bakarken birden yanımda bitivermiş ve bir selam bile vermeden, adımı bile öğrenmeden beni öpmeye başlamıştı. Birkaç saatlik uzun uzun öpüşmenin ardından selamlaşmış ve tanışmıştık. Bana sorarsanız rüya gibiydi. :)

Yıllar sonra, elini tutmak istediğim biri ile İstiklal’de onca insanın arasında, sohbetimizin arasına küçük küçük öpüşmelerin serpiştiğini fark etmiştik. Bu açıdan bakınca bu öpücükleri birçok kişiden daha sonra fark ettiğimiz de aşikardı. Biraz ürpermiş biraz da mutlu olmuştum. Gülümsemelerle bir kez daha öpmüştüm. Bana kalırsa biraz cesurcaydı ama tarifi mümkün değildi. Daha sonraları o çevrede birkaç kez daha öpüştüğüm, el ele yürüdüğüm oldu. Korkmadan, çekinmeden.

İşte tüm bunları benim gibi birileri daha rahat yapabilsin diye geçtiğimiz hafta, İtalya’dan bir protesto haberi geldi. Beş Yıldız Hareketi politikacıları birden kalkıp hemcinsleri ile öpüştüler.

Bu haber de benim için en az yukarıda bahsettiklerim kadar inanılmaz ve muhteşemdi. Anlaşılabilmemiz için karşımızdakilerin eşcinsel vs olması ya da bu tip bir çevresinin bulunması gerekmediği gerçeğini de sezdim.

“Bu protesto ülkemizde olsaydı…” diye bir yorum yapamayacağım. Melih Gökçek’in atacağı twitler aklıma geliyor maalesef. Hele ki metroda yapılan anonstan sonra.

Sonuç olarak öpüşmek güzel şey… Cinsiyetini önemsemeden o enerjinin tadını çıkarın. Bunu hoş karşılamasalar bile… :)



7 yorum:

  1. Buna farkındalık mı demeliyiz acaba tırtıl ya da içselleştirilmiş bütünlük mü? Olayın Türkiye'de vuku bulması kısmına değinmeyeceğim. Duyarlılık böyle bir şey sanırım. Sadece LGBT değil, dönüp etrafımıza bakınca dahi duygusal bir Ülkeyiz diye bağırmalarımızın sadece ''lafazan''lıktan ibaret olduğunu görmek acı... Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken tvdeki sevişme sahnelerinde göz kapattıran, kanal değiştiren ama iş bin türlü action olaylarına gelince ses açan ailelerin evlatlarıyız biz; öpüşmeyi öğrenemeyen :o

      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Mükemmel ya. Tek kelimeyle mükemmel. Bugüne kadar yapılmış en iyi protesto.

    YanıtlaSil
  3. bu dram dolu ilk öpüşmeyi bir aşk hikayesi izlemedi mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...