29 Aralık 2013 Pazar

Yeni yıla aşkla girmeye hazır mısın?


Zamanın saniye saniye ondan sıfıra geri sayımının yapıldığı o gece, 2008 yılına henüz girmişken arkadaşlarıyla içmiş, dans etmiş, kendinden geçmişti. Bütün yıl sıraladığı umutlarını unutup gitmişti. Küçük bir tuvalet molası için barın lavabosuna girdiğinde, o uzun sırayı görünce poflamıştı.

İki sıra vardı. Birinin sonunda kendisi, diğerinin sonunda o vardı. Sıra hakkındaki hayal kırıklığını görünce gülümsemiş ve adını sormuştu.

“Okan” dedi. “Anlayışlı manasında” diye devam etti.

“Ben de Bora. Memnun oldum.”

Gülümsedi. O kısacık sohbet devam ederken yeni yılın ilk sürprizinin o olduğunu düşündü. Tuvalet sırası Bora’ya geldiğinde, girmeden önce eğildi ve beklemeye devam eden Okan’ın kulağına fısıldadı: “Barın önündeyim”.

Yıllar yıllar önce bir yılbaşı gecesi böyle tanışmışlar işte sevgili dostlar. Sonra o koca yılın her anını birlikte geçirmeye çalışmış, Bir yıl beraber yaşamışlar. Sonrasını sormayın :)


Şimdi yıllardan 2014’e girerken aklımda bu kısa hikaye, gönlümde ve dilimde hepimiz için iyi dileklerle yazmak istedim bu postu. Gülümsemenin, sağlığın, huzurun ve aşkın yeni yılda hepimizi bulması ümidiyle herkese güzel sürprizlerin bolca var olduğu bir yıl diliyorum.  :)


Unutmadan!

Bu arada boş durmadım ve belki siz de kendi hikayelerinizi yazmak istersiniz diye bir şeyler ayarladım. Love Dance Point’in yılbaşı gecesi partisi için 2 kişiye çift kişilik ücretsiz giriş hakkı veriyorum. Bana nicksmorty@gmail.com adresinden mail atmanız yeterli! Belli mi olur, belki sıra sizindir…



2 yorum:

  1. LOVE, 2004'te İstanbul'a geldiğimde ilk gittiğim gay mekandır. Ne anılarımız oldu seninkine benzer...
    Hey gidi günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatırsanız dinleriz sevgili Şeker Oğlan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...