25 Ocak 2014 Cumartesi

Niye gittin be çocuk?


Azerbaycan’da 20 yaşındaki LGBT aktivisti İsa Şahmarlı, kendisini gökkuşağı bayrağıyla asarak dün intihar etti.

“Gidiyorum. Herkes hakkını helal etsin. Bu ülke, bu dünya bana göre değil... Mutlu olmak için gidiyorum... Anneme de onu çok sevdiğimi söyleyin. Hepiniz ölümümde günahkârsınız. Bu dünya benim renklerimi taşıyacak kadar güçlü değil. Elveda."

Gitmeseydin keşke…

Belki bu ülke, bu dünya sana göre değildi belki ama gitmeseydin sen yine de… Hayallerimiz vardı senle gerçekleştirmek için çabalayacağımız. Savaşacağımız…

Gitmeseydin keşke…

El ele dolaşacaktık hem İstanbul’da, hem Bakü’de. Belki kenetlendikçe büyüyecektik, büyüdükçe renklenecek. O renkler öyle güzel olacaklardı ki kışın ortasında bahar gelmiş gibi yayılacaktı dört bir yana. Bazıları görmese de, görmek istemese de…

“…ümit ediyorum ve bir gün göreceğim ki Bakü’nün gökyüzünde LGBT bayrakları dalgalanacak. Esas görmek istediğim şey de eşcinsel bir çiftin el ele Bakü’de rahat rahat gezebilmesi…”

Dualarımız seninle :(



7 yorum:

  1. Bütün anne ve babalara çocuk beklerken PRAYERS FOR BOBBY izletilmeli! Belki o zaman baskı yapmayı keserler NORMAL(!) ol diye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın! Prayers for Bobby (http://bir-tirtil.blogspot.com.tr/2011/11/prayers-for-bobby.html) ve Benim Çocuğum (http://bir-tirtil.blogspot.com.tr/2013/02/benim-cocugum.html) mutlaka izlenmeli, izletilmeli...

      Sil
  2. Lubunik in yazısı için de dediğim gibi Çok acı bir tablo sadece ve sadece sevdiği kişi farklı diye hayatının baharında olsn bu ve bunun gibi arkadaşlarımıza bu tür bir sonu reva görenlere lanet ediyorum

    işte bu yüzden daha çok Yazmalı ve daha çok biz'e ulaşmalıyız tırtılcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım aramıza döndün O Gay... Çok şükür geri geldin ki daha çok okuyacak yazımız olacak...

      Sil
  3. Çözümsüzlük girdabına düşmek ne acı değil mi dostum:( Prayers for İsa!

    YanıtlaSil
  4. Biraz da kendimize öz eleştiri yapalım Yeterince birlik olabildik mi? İntihara sürüklenenlere ne kadar yardımcı olabiliyoruz ? Başka hayatlarla yeterince ilgilenebiliyor muyuz? Bir şeyler yapanlar var ama hepimizin birbirimizden haberi olmalı ki zorluklarla karşılaştığımızda en azından teselli bulalım İsa lar artık yaşasın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...