18 Şubat 2014 Salı

Pasif olmak nasıl bir duygu?



Dün Facebook hesabım üzerinden miskin miskin nette gezinirken bir arkadaşımın “Sizce pasif olmak nasıl bir duygu, düşüncelerinizi alabilir miyim?” mesajı ile karşılaştım. Orada olabildiğince anlatmaya çalıştım ancak bu sorunun yanıtının bir post olmasının daha doğru olacağını düşündüm ve şimdi okuduğunuz bu satırları yazmaya başladım.

Öncelikle bana göre erkek erkeğe ilişkide aktiflik-pasiflik sınırlarının olmaması daha makul. İki kişinin arasında uyum varsa, o an konuşmaya bile gerek kalmadan iş olacağına varır. Bence gay olan herkes özellikle özel birisi ile her ikisini de yaşamalı.

İlk denemelerde acı mutlaka olacaktır. Ancak erkeklerin kadınlardan farklı bir fiziksel özelliği var: Prostat. Erkeklerin G noktası diye internette aratırsanız sık karşılaşacağınız bölümlerden biri buna denk gelecektir. Benden duymak isterseniz anüs ile testislerin arasında kalan kısım diye tarif edebilirim.

Pasif olan erkek eşcinseller, prostat sayesinde, seks ilerledikçe hissettiği acının yerini hazzın alacağını görebilir. Çünkü prostat kendisine en yakın noktadan uyarılmaktadır. Öyle ki güzel bir seksin finalinde “prostat boşalması” diye tabir edilen (bana göre çılgın) hissi yaşayabilirsiniz. Ancak bu da partnerinizle uyumlu olmanıza bağlıdır.

İlk kez pasif olacaksanız lütfen sizin için özel biriyle bu anı yaşayın. Çok tanımadığınız ve belki de pek hoşlanmadığınız bir sekse pasif olmak için devam ederseniz alacağınız hissin sadece acı olabileceğini de eklemem gerek. Ayrıca mümkünse aktif ya da pasif fark etmez, bütün cinsel deneyimlerinizi özel insanlarla yaşamanızı tavsiye derim. Sahiplenilme duygusunu ancak bu şekilde keşfedebilirsiniz.

İşin sağlık yönüne gelince… Yine aktif ya da pasif fark etmeden lütfen bütün sekslerinizde korunun, kondom kullanın. Bu gerçekten önemli. İşinizi kolaylaştırmak için kayganlaştırıcı jel kullanmanız da önemli. Bir de temizlik aşaması var ancak onu bütün ayrıntılarıyla Kaan blogunda yazdığı için, benim bu konuya ayrıntılı değinmeme gerek kalmıyor çok şükür. Kaan’ın yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Son olarak bence gay olan herkes, özel birisi ile iki ilişki biçimini de yaşamalı. Zaten erkek erkeğe ilişkinin en güzel tarafı da bu.


10 yorum:

  1. Şu şarkıyı her dinlediğimde mutlu oluyorum, her izlediğimde de yarılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok samimi bir yazı olmuş... teşekkür ederim.. ayrıca verdiğin linkten milyonlarca kişi buloğuma geliyor :D süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaancım o yazıyı o ayrıntıda yazdığın için milyonlarca ziyaretçiyi hak ediyor zaten :) Biz sadece yön göstermişiz çok mu? Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. sapik insanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani bu aralar homofobiden fazlaca bahsediyorum ya. İşte yukarıda Adsız olarak nefretini paylaşmış, kendini kabullenemediği için buralara negatif anlam yüklü kinini yazmaktan geri durmayan bir arkadaşımız daha. Umarım blogta yeteri kadar gezinmişsindir arkadadşım. Bu kendini kabullenebilmen için (bana kalırsa %90 ihtimalle gay ya da bisekseüelsin) büyük bir fırsat ve senin için önemli bir adım olacaktır. Böyle bir yönelimin yoksa, bu sayfaya nasıl ulaştığını açıklamanı heyecanla beklediğimi de eklemek isterim. Tek sebebi "sapık" şeklinde yaftalamak olamaz.

      "Sapık" lafına gelince: Bu insanın her çeşidine özgü bir durumdur; eşcinsel ya da değil, kadın ya da erkek, genç ya da yaşlı cinsi duyguları olan herkeste görülebilir. Telefonla arayıp konuşmadan dinlemek, camdan-kapıdan gizlice izlemek ya da böyle senin yaptığın gibi "adsız" bir kimlikle yorum bırakıp kaçmak gibi bazı türevleri olabilir.

      Eşcinsellikle ilgili toplumun öğrettiğinden öte kendi keşfin ya da başkaca bazı bilgileri öğrenmek istersen blogu gezmeye devam edebilirsin. Daha fazlasını öğrenmek ya da sormak istersen bana sağ taraftaki iletişim kutusundan ya da sol taraftaki "follow me" butonundan ulaşacağın twitter hesabımdan mesajlarını-sorularını ulaştırabilirsin.

      Kal sağlıcakla.

      Sil
  4. sizin gibilerin ülkemizde olmasından utanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem.. Hatta yerlere yattım çok komıik.. THIS BOY IS A BOTTOM :)

    YanıtlaSil
  6. bence çok güzel ve farklı bi duygu. Şunu belirteyim elbet kadınsı pasifler vardır ama çoğunluk gayet erkeksidir sokakta anlaşılmaz pasif olduğu. misal ben :) bi de arkadaşlar eğer partnerinizle yeni tanıştıysanız ve sağlık konusnda endişeniz varsa mutlaka aktifinize prezervatif taktırın. çünkü lanet olası hıv, aktifte iken belirti vermez ancak pasife geçince pasifin hayatını mahvedebilir. korunmak şart kısaca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korunarak güvenli seks vurgusundan dolayı teşekkürler. Ancak hiv kadın-erkek, genç yaşlı, siyah-beyaz gibi ayrımlar yapamadığı gibi aktif-pasif ayrımı da yapmaz. Tüm insanlarda benzer belirtiler ve gelişim göstererek bağışıklık sistemini çökertir. Bunu ne kadar sürede yaptığı kişinin yaşam biçimine göre zaman açısından farklılık gösterir. Lütfen Pozitif Yaşam Derneği sitesini ziyaret edin ve bilgilerinizi tazeleyin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...