27 Ağustos 2014 Çarşamba

Barcelona: Tatil & gaylife (2) / bars & clubs

Daha önce genel hatlarıyla Barcelona’da tatil ve gaylife’ı sizlere özet geçmiştim. Geldi sıra mekanlara.

Barcelona ve çevresindeki tatil kasabalarında o kadar çok mekan var ki bırakın hepsini gezip görmeyi, burada yazmak için bile benim gidip orada 1 yıl yaşamam lazım. O nedenle Barcelona’daki gaylife sadece burada olanlardan yazılı ibaret sanmayın lütfen. Hatta farklı yerleri görmüş olanlar varsa aranızda, yorum yaparak içeriğimize katkıda bulunabilir.

Kafe-Barlar:


La Chapelle: Bar önünde, koridorumsu bi alanda tıkış tıkış sohbetlerin, kesişmelerin ve içmelerin mekanı. Dar alanda kısa paslaşmalar gibi işte. Duvarlarda adının hakkını verecek cinsten Hristiyanlıkla ilgili süslemeler var. Giriş ücreti yok. 

Öğrendiğim kadarıyla insanlar genelde hafta içi akşamları falan bu tip mekanlara gelip bir-iki içki-sohbet ve belki tanışmalarla günü bitiriyormuş.



Tauleta de NitBurası yukarıdakine göre biraz daha lüks bir mekan. Ama konsept olarak oturmalı-içmeli ve sohbet etmeli bir algısı var. Loş ışık altında bir şeyler içip sohbet etmek oldukça keyifli. Giriş ücreti yok.


Museum: İşte haftasonları geceyi başlatacak mekan. Clublardaki yoğunluk saat 2 gibi başladığı için öncesinde burada biraz içme falan iyi oluyor (Gece yarısı itibariyle). Mekan iç içe geçmiş iki odadan ibaretmiş gibi. İlk bölümde daha çok sohbet yoğun; iç kısımda olan odada ise daha çok müzik ve dans açısından ısınma turları.

Duvarlardaki ekranların etrafının büyük çerçevelerinin olması hoş bir görüntü veriyor. Mixsiz müziklerle geceye ısınırken bu ekranlardan da klipleri görebiliyorsunuz. Burayı gerçekten sevdim. Buradan çıkarken alacağınız kuponla aşağıda açıklayacağım Metro isimli club’a neredeyse yarı fiyatına girebiliyorsunuz. Bilgilerinize. :)


Clublar:


Metro: Sanırım en popüler clublardan biri. Giriş ücreti kuponsuz 19 €’yken kuponlu 11 € ve bir içki ücretsiz. İki bölümü, yok yok üç bölümü var mekanın:

İlk bölüm electronic ve tecno müziğin ağırlıklı olduğu, kalabalığın genelde yoğunlaştığı ve daha büyük olan kısım. İkinci bölüm ise pop şarkıların genelde mixsiz çalındığı, İspanyolca şarkılara ağırlık verildiği ve diğer taraflardan sıkılanların ara ara uğradığı bölüm. Üçüncü bölümde dark-room; yok yok dark-coridor. Gittiğinizde tuvaletlere girmektense sapmadan devam ederseniz o koridora ulaşıyorsunuz. Orası bayağı karanlık ve olanları anlatmaya dilim varmaz. Kısaca melek gibi giriyorsunuz, öbür ucundan paçavra gibi çıkıyorsunuz diye tarif edebilirim. :)

Web sitesi burada. Haritası da burada.


Arena: Burası yan yana 2 mekanın olduğu bir club. İkisinin girişleri farklı ama gece boyunca kolunuza basılan fosforlu damgayla ikisine de girip çıkabiliyorsunuz. Müzikler Metro'daki gibi electro-tecno ve pop ağırlıklıydı. Gelen kitle ise daha çok 18-20 yaş arası, feminen hareketlerin örneklerini bolca gösteren bir yapıya sahip. Zırıl mekanı yani :) Dark-room da vardı ama napıyorlardı bilmiyorum :) Giriş ücreti yanlış hatırlamıyorsam Metro’nunki gibiydi. Aman napıcaksınız, gitmeyin zaten buraya.


Web sitesi için buraya, haritası için şuraya bakabilirsiniz.

Bunlar dışında fetiş olsun-olmasın bir çok mekan daha varmış. Pervert adını duyduklarımızdan ama gidemediklerimizden biri. Sauna/plaj olayını sonraki yazıya bırakıyorum. Allah'ım ne şehirmiş, anlat anlat bitmiyor. Kesin bir kaç kere daha gitmem lazım :)

Görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Bol bol gezmeli ve bol bol yazmalısın... yer ve mekan yazılarını doyurucu buldum tatlım öyle gidesim gelmedi hiç ama Barcelona'ya gitme fikri hoşuma gitti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barcelona'ya götüreyim sizin ikinizi. En ahlaksız yerlere sokar çıkarırım :) hehe

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...