9 Aralık 2014 Salı

Sonra... Susarsınız...

Bazen, yarım kalır cümleleriniz. Arada yutkunur, söylemek isteseniz de söyleyemezsiniz. Gözleriniz, dudaklarınız ve hatta omuzlarınız aşağı doğru kıvrılır. Haykırmak gelse de içinizden susarsınız. Oysa söylenecek o kadar çok şey vardır ki. Susarsınız.

Ve bazen… Yarım kalır yine anlatmak istedikleriniz. Siz ağzınızı açmışken kulakların tamamen kapatıldığına şahit olursunuz; çabalarken umursanmadığınıza. Ah bi dinletebilseniz, neler neler diyeceksiniz ama sonra vazgeçersiniz. Ve susarsınız.

Bazen de yarım kalır hayalleriniz. Beraber uyumayı ve uyanmayı, beraber yaşamayı ve belki de yaşlanmayı düşlersiniz. El ele izlediğiniz bir filmdeki gibi mutlu son beklersiniz. Ama beceremezsiniz. Beceriksizmiş gibi hissedersiniz. Göğsünüz sızlar ve susarsınız.

“Bana en ufak kavgada kaybolacak adam lazım değil…” dersiniz ve cümlenin devamını getiremezsiniz. Çünkü o çoktan kaybolmuştur. Siz yine susmayı yeğlersiniz.

Ve bir daha hiç konuşmak istemezsiniz.


12 yorum:

  1. Yaa ama kıyamamki ben sana. Hayat bu işte elinde sonunda kırıp döküyo. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat o değil be Geyik, hayat ondan ibaret değil.

      Sil
    2. Ben sadece üzlmeni fazla isteniyorum. Hayatın ondan ibaret olmadığını biliyorum. Fakat bazen olması gerektiği gibi gelişir olaylar. :3 Sonuç olarak reflexleşmiş hareketler devreye girer susmak gibi...

      Sil
  2. Ben böyle durumlarda kötülük yapıyorum, iyi geliyor. Fesatlık entrika ne ararsan... E bünyeyi rahatlatmak gerek Şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de seniinle daha fazla bir araya gelmeliyiz Tiffany :)

      Sil
  3. kısa sürede büyük hayaller kuruyor olabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı olabilirsin Xc. Belki de doğamıza bir operasyon yapmamız gerekiyor. Bilemiyorum.

      Sil
  4. Bazen susup izlemek gerekiyor ya zaten. Şuan senin için öyle sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir kestirebilsek... Bilemiyor ve sadece yaşıyoruz. Susmamız ya da konuşmamız gerektiği zamanları keşfettiğimizde iş işten geçmiş olabiliyor.

      Sil
  5. ''...ve hoş geldin hayat'' diyerek noktalıyor insan cümleyi, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel nokta koymuşsun Huzur, teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...