2 Ocak 2015 Cuma

Bir Tırtılın Değişim Günlüğü?


2010 yılının Ekim ayında hangi hislerle başladı bu blog şuan tam hatırlayamıyorum. Ama bu blogu açma nedenim hafızamda oldukça net: “Özetlemek gerekirse bir tırtılın aynada baktığı mutsuz yüz ifadesinden yola çıkarak kendi kozasında kelebeğe dönüşürken aldığı notları okumak isterseniz...

Takvimler artık 2015’i gösterirken şöyle bir göz gezdirdiğimde bireyselden genele giden bir yol almış blog. “Bir”den öte “bütün” için fikirlerimi beyan etmişim çoğunlukla. Ancak kendi bireysel mutluluğum ve o dönemki amaçlarımı düşündüğümde çok fazla bir ilerleme kaydedemediğim aşikar.

Sigarayı bırakmak istiyordum. Ama geçen yaklaşık 4 yıl sonrasında bazı denemelerim olsa da hala sigara içiyorum.

Kariyer olarak daha iyi ve refah düzeyimin artacağı bir seviyeye ulaşmak istiyordum. Kariyer meraklısı olmasam ve geçen zaman içerisinde bazı dişe dokunur gelişmeler olsa da pek ilerlemiş sayılmam. Bazıları benden ve bazıları da benim dışımdaki nedenlerden dolayı.

Misal hem sağlığım hem de kendi göz estetiğim açısından kilo almak ve bunu da sporla yapmak istiyordum. Üyeliklerim olmasına rağmen çok düzenli spor yapmayışım ve beslenmeme pek de dikkat etmeyişimden kaynaklı bunu da istediğim düzeyde gerçekleştirmiş değilim.

Bunların dışında başka bazı arzularım da var kendime ve hayata dair. Ama hayatı ertelemeyi sevmediğini söyleyen birinden bugünlere nasıl geldiğimin çok da farkında değilim.  

O rüzgarlı ve ne yağdığı belli olmayan bir İstanbul gecesinde, yeni yılın gelişini “kutlarken” izlediğim Bridget Jones Günlüğü filminden esinlenmek gerekirse geçen yıllar sonrasında kısaca;

Sigara: günde 1 paket içilmeye devam ediliyor.
Kilo: 7 kilo alınmış ama daha yolun yarısında bile değiliz.
Kariyer: 4 tane başarısız deneme
Aşk: Birkaç tane başarısız girişim. Birinde ahmakça aldatma vakası yaşandı.
Flört: Birkaç taneden biraz daha fazlası
Seks: Scoreboard’um olsaydı göreceğiniz rakamın kaç haneli olacağını bile söylemek istemiyorum.
Ulaşılan hedef: 0

Hal böyleyken ve takvimler 2015’i gösterirken sanırım biraz daha “öz”e dönmem gerekecek. Öyle ki tırtılın sanırım kozasını örme zamanı geldi.


Yazılarımı okuyan, yorumlayan, benimle hayata dair bir şeyler paylaşan herkese teşekkürler.  

12 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. twitter üzerinden yaptığım "tehditler" sonucu yukarıdaki yorum, yorumcusu tarafından silinmiştir haha :)

      Sil
  2. Tebessüm ettim okurken sevgili tırtıl... Neden mi? Ha keza, aynı ''ulaşılamamışlıklar'' bende de mevcut... Kötü bir örnek olacak biliyorum; ama sigara güzel şey, hakkını doyasıya vermelisin ;) Bu arada, 2015 kozandan farklı çıktığın bir yıl olsun senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum sevgili Huzur. Huzur buluruz cümleten inşallah. :)

      Sil
  3. blog yine bir duraklama devrine girecek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum canım ya, hep beraber göreceğiz.

      Sil
  4. Peki bir tırtıl kelebek olmak istemezse ne olur nick?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak süründüğüyle mutlu olmayı tercih etmiş, ferrarisini satan bilge olabilir. Benim içinse sorduğun, (bildiğin kadarıyla) aynen yola devam olacaktır sorunun yanıtı :) Orası iyi mi, kötü mü sen karar ver :)

      Sil
  5. güzel bir öz değerlendirme yazısı olmuş. benim tavsiyem artık sigarayı bırakma hedefini değiştir, spor yerine daha yapılabilir şeyler seç :D ne olduğu konusunda fikrim yok tabii ama spor cidden yapılamıyor :D bir de sevgili edin artık bak Murat Renay bile edindi. bir sen kaldın yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Renay bile derken? Kendisi bu yorumu görürse (gösterilecek) yanıtını verir sanırım (buradan ya da başka kanallardan :)) Yok o hedeflerimi yapmak istiyorum ya. Başkaca hedefler de var ama sanırım bu temel şeylerde takılı kaldığımdan pek onlara sıra gelmedi. Sevgili konusuna gelince bir özlü sözle yanıt vermek isterim Kaancım: "Urfa'da Oxford vardı da,biz mi gitmedik?" :)

      Sil
    2. Sanırım Sevgili Murat'ın buradaki espriyi anlar. Ayrıca onun sevgilisi olması ne güzel bir şey ben örnek olarak gösterdim. Sen de onun gibi güzel günler yaşasan kötü mü yani dedim. Ay ne adamsın yaaa tehdit ediyor bir de hıh

      Sil
    3. Canımsın; görücü usulü de olsa bana bir eş bulursan sevinirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...